ریزش موی بعد از بارداری

هرچه این تجربه شاد و شگفت انگیز باشد ، بارداری یک سری موضوعات را با خود به همراه می آورد که یکی از این مشکلات، ریزش موی بیش از حد است. ریزش موی بارداری می تواند دلیل بی خوابی زیاد باشد. اما خبر خوب این است که این مشکل برای همیشه دوام نمی یابد. زمانهای ریزش مو، در افراد مختلف متفاوت است. بنابراین ، اگر ریزش موهای شما در چند ماه اول متوقف نمیشود ، وحشت نکنید.

اصطلاح پزشکی ریزش مو پس از زایمان ، تلوژن افلوویوم است. این بیماری همچنین به عنوان آلوپسی بعد از زایمان یا ریزش مو پس از زایمان هم شناخته می شود. چنین شرایطی بسیار رایج است و بین 40 تا 50 درصد خانم ها را درگیر میکند.
در سایت سالم زیبا با ما همراه باشید تا دلایل ریزش موی پس از زایمان ، مدت ماندگاری آن و نحوه کنترل و این مشکل را بدانید.

چه عواملی باعث ریزش مو بعد از بارداری می شود؟در شرایط عادی ، موها از سه مرحله اصلی عبور می کند: مرحله رشد ، مرحله انتقالی که رشد موها متوقف میشود و یک مرحله استراحت. موها بعد از مرحله استراحت ، شروع به ریزش می کند.

ادامه مطلب...

[ بازدید : 22 ]

[ شنبه 24 آبان 1399 ] 6:32 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]