آموزش صحیح نحوه دویدن

اگر به طور صحیح ندوید، پاهای شما دقیقاً همان بخشی از بدنتان خواهد بود که دچار آسیب می شود. اگر مرتب می دوید، بسیار مهم است که تکنیک صحیح آن را برای قدم برداشتن در هنگام دویدن بدانید. دویدن از راه صحیح به تأثیر بیشتر ورزش کمک می ‌کند و باعث می ‌شود که فشار بیش از حد زیادی به پاهای شما وارد نشود.

 


همچنین خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد و باعث می شود که بدن شما به طور عمومی خستگی کم تری را احساس کند. در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه از این تکنیک صحیح استفاده کرده و بتوانید صحیح بدوید تا از آسیب دیدگی ها جلوگیری شود.

 


مراحلی که باید دنبال کنید:

1-اول از همه بسیار مهم است که تمرکز کافی روی چگونگی کنترل پاها هنگام دویدن داشته باشید. معمولا این جابجایی و حرکت به صورت اتوماتیک ، بسیار سریع انجام می شود اما اگر مراقبت کمی داشته باشید، می‌ توانید کاملاً به طور موفقیت آمیزی این کار را به اتمام برسانید. همانطور که قبلاً هم گفتیم، قدم برداشتن صحیح روی زمین هنگام دویدن موقعیت مناسب بدنی شما را تضمین می کند . بنابراین شما را از خطر آسیب دیدگی پا و دیگر بخش‌های بدن حفظ می‌ کند . پس زمانی که قرار است بدوید، حتماً از قبل زمان بگذارید و به این فکر کنید که چگونه باید پاهایتان را دقیق و صحیح روی زمین قرار دهید.

ادامه مطلب...

[ بازدید : 33 ]

[ شنبه 24 آبان 1399 ] 6:34 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]