قرص اس دی اف

مشکلات جنسی یکی از مشکلات اساسی به خصوص در مردان است اختلالات مربوط به نعوظ و انزال یکی از شایعترین مشکلات جنسیست که با بالا رفتن سن و ایجاد برخی مشکلات ممکن است در مردان ایجاد شود داروهایی برای تاخیر و درمان زودانزالی وجود دارد اما مصرف خودسرانه آن ممکن است عوارض جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.
یکی از داروهای مناسب برای درمان ناتوانسی جنسی در مردان سیلدنافیل با نام تجاری ویاگرا به عنوان یک مهار کننده خوراکی و جز گروه داروهای وازودیلاتور است. سیلدنافیل ممکن است در داروخانه ها به اسامی تجاری دیگری نیز بفروش برسد مثل ویاگرا، ارکتو، اس دی اف، ویزارسین.
حتما بخوانید: 6 تا از بهترین گیاهان و مکمل های طبیعی برای افزایش میل جنسی مردان تا ده برابر
همه ی این اسامی یکی هستند و براساس کارخانه ی سازنده آن نام متفاوتی بر روی آن نهاده شده است قرص سیلدنافیل به اشکال ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرمی در بازار موجود است. دراین مقاله سعی بر آن شده تا نحوه مصرف و عوارض آن را به طور کامل شرح دهیم.
سیلدنافیل چیست و چگونه کار می کند؟نام تجاری سیلدنافیل ویاگرا است.ویاگرا، سیالیس وسیلدنافیل عمومی، همه بخشی از خانواده داروهایی هستند که مهارکننده های PDE-5 نامیده میشوند.مهارکننده های PDE-5 با برقراری تعادل شیمیایی، موجب حفظ نعوظ میشوند.این داروها برای درمان اختلال نعوظ (ED) مورد استفاده قرار می گیرند.داروهای اختلال نعوظ از پردازش مواد شیمیایی که موجب ترک خون از آلت تناسلی میشوند جلوگیری میکند.

ادامه مطلب...

[ بازدید : 22 ]

[ شنبه 24 آبان 1399 ] 6:32 ] [ melika ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]